annalina Merhaba🌸Bebeğim 10 aylık ve pevli.Dennis brown ponseti ayakkabı kullanıyoruz.Elinde 3 numara ayakkabı olan var mı?ADM ya da Alfa flex olanlar da yazabilirse sevinirim 🙏🏼