Gunaydin herkese. Kizimin birkac gundur burnu akiyor. Gun icinde ve aksam yatmadan serum fizyolojik uyguluyorum. İki gecedir de bir arkadasin onerisiyle yataginin basucuna kuru sogani ikiye bolup koyuyorum. Kizim 7.5 aylik ve simdiye kadar hep memede, son 1 aydir da meme etkisiz kaldiginda sallanarak uyuyor. Uykuya cok direnen bir bebek ve geceleri de cok sik uyaniyor. Soyle garip bir sey oldu ki; sogan koydugum 2 gecedir neredeyse deliksiz uyudu, hem de emzirip uyanikken yatagina koyarak, kendi kendine🙄 Dun gece sadece 2 kez uyandi, emzirip, memeyi gevelemeye basladiginda hemen yatagina koydum. Bir iki mizildanip uyudu. Bu gece tam 8 saat kesintisiz uyudu. Sonra 1 kez emmek, 1 kez de alt degisimi icin uyandi. 1 saat uyanik kaldiktan sonra tam 3 saattir uyuyor hala. Yani tabi hayallerimdeki gibi bir gece geciriyorum 2 gecedir, o konuda sikinti yok 😄 Ama merak ettigim, bunun soganla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yani o kadar huysuz ve uykuya direnen bir kiz ki normalde, hic ihtimal veremiyorum bir anda boyle degisecegine. Atesi falan da yok, genel durumu da gayet iyi. Keramet soganda mi yoksa denk mi geldi acaba bilemedim. Hic boyle bir sey tecrube eden oldu mu?