Pusat2022 Kızlar eylülden beri regl olamıyorum 2.kez vurunmayacağım aynı durumu yaşayan var mı aşırı derecede ödem kilo yaptı pişman oldum vurulduğuma emzirme döneminde adet söktürücü kullanamayacağımı söyledi doktorum
eylulyagizmoms_ Pusat2022 sizde ara kanama yapmadı mı bende ara kanama yaptı resmen lekelenmem bitmiyor aşırı pişmanım
Babybloom Pusat2022 kullandığım süre boyunca 2 yıl filan hiç adet olmadım, bazı insanlara yapabiliyor. Ama ben hiç şikayetçi değildim. Ödem şişlik filan da olmamıştı çünkü
Kubraaybars eylulyagizmoms_ bitti mi lekelenmen ne kadar sürdü şu salak iğne yüzünden 5 ay adet olamadım 5. Ayın sonunda oldum 5 gün sürdü bitti 5 gün sonra 5 gündür lekelenmem var bitmiyor asla ya çıldırmak üzereyim artık adet olsam bir dert olmasam bir dert bu lekelenme ne zaman bitiyor etkisinin geçmiş olması lazım artık 5 ay oldu vurulalı
asaletsoydangelir Kubraaybars bende olacaktim sağlık ocağındaki doktorum vurma o iğneyi adetini keser dedi vazgeçtim size bu konuda Bilgi vermediler mi
Beratim17 Kubraaybars merhaba bende 2 ay önce bu lanet iğneden vuruldum, siz adet nasıl oldunuz ilac mi kullandiniz
Kubraaybars asaletsoydangelir vermemişlerdi de lekelenmenizi sormuştum aslında ne kadar sürdü doktora gittiniz mi 5 ay önce oldum o iğneyi yeni adet olmuştum 5 gün sürmüştü şimdi 5 gündür lekenmem geliyor devamlı
Pusat2022 Babybloom maalesef ben hiç memnun değilim 2 kez adet söktürücü ilaç bitirmeme rağmen hala gelen giden yok
Eceozdmr011 Pusat2022 ayy herkes iğneden şıkayetcı olmuş ama ben çok memnunum evet adeti kesiyor ama ben rahatsız olmadım bu durumdan koruyuculuğu çok iyi ben bıraktıktan 9 ay sonra hamile kalmıştım 2. Doğumdan sonra tekrar vuruldum şimdi 3. Yu vurdurcam öncesinde 2 buçuk yıl kullanmıştım
Pusat2022 Eceozdmr011 size yan etki yapmamasına sevindim her bünyede aynı etkiyi yaratmıyor demek ki maalesef ben sevemedim bu yöntemi