Sevgili anneler 4 aylık bebeğim var biberonu bırakamıyorum bebeğimde. Kaşık biberonla mama soğuyor normal kaşıkla ağzına geç gittiği için ağlıyor uyanıkken meme emmiyor. Uyanıkken yemediği için uyku düzeni aşırı derecede bozuldu. Chicconun 4 ay alıştırma bardağı varmış kullanan var mı bu bardakta formül mama verip biberonu unutturup memeye döndürebilir miyim? Bu tarz bir şey yaşayan var mı? Yorumlarınız neler