Oğlum 3 4 gündür gripti ama sadece hafif burun akıntısıydı. Tam hafif atlattı derken gece ates basladı. Komsumun bebegi forumdakile hep atesten bahsediyo. Garip olan da her testi yapıyolar hastanede sonuclar hep temiz. Komsım da yaptırdı domuz gribi testi bile yapmıslar temiz cıkmıs. Varmı salgına yakalanan nasıl basa cıktınız atesle