Geçen gün Bursa’da gemlikte deprem olduoglum ayağımda salliyordumuyumustu duşa girsem mi dedim sonra boşver dedim 5 dk sonra girgirgir diyeses geldi başta kreder geçiyor sandım bina biraz eski sesler net geliyor sonra baktım koltuk sallanıyor TV avize derken oğlum daha 6 aylık napacagimi şaşırdım aldım kanepenin yanına çöktüm sonra yan taraftan hemen kaynanam koştu o anda balkona çık dedi kolon yok diye o anda Maraş depremi aklıma geldi Allah’ım ben napican oğlum zaten meme reddi var kacgun geçti halada bazen sallandigimizi hissediyorum çok zor eşimde yoktu çok korktum ağlaya ağlaya onu aradım çok yakında işyeri onlar hissetmemis yada ayakta ve kulaklıktan dolayı anlamadılar onların yemekhanecisi marastan gelmiş onu ağlarken görmüş kadın daha o şoku atlatmadan tekrar olunca deprem oldu dedi yüksek ti eşim aradı şebeke çekmemiş ev çöktü dedi sonra tekrar aradı ulaştı 6 aylık hamileydim gece deprem olmuştu eşim 1 dk öncesinde uyanmıştı hissetmişti şimdi 6 aylık bebeğim yine depreme yakalandık