Arkadaşlar benim normalde göğüslerim 2 saat emzirmiyim taş gibi olurdu kendi kendine süt akardı ama dünden beri eskisi gibi sütle dolmadi yumuşacık sütüm mu kesilcek acaba bilgisi olan var mı aşırı korkuyorum bu durumdan bebeğim mama da yemiyor 5 aydır sadece anne sütü alıyordu