Kızlar fikrinize ve deneyimlerinize ihtiyacım var oglum 5 aylık işe başlamak zorundayım yarım gün calışacagım beslenme konusunda tedirginim sağdığım sütü biberonla verirsek meme reddi yapabilir diye korkuyorum enjektörlede içmiyor yarısı dışarı gidiyor en iyi sonuc veren çözüm önerileriniz biberona alternatif ne yapabilirim fikir verirseniz çok sevinirim aranızda çalışan anneler varsa rutinlerinde merak ediyorum ertesi gün sütünü ne zaman sağıyorlar yeterli oluyor mu kaç ml olması gerekiyor vs.