Aptamil Prosyneo 1 Kullanıyorum 3 aylık olucak anne sütü üstüne mama takviyesi şeklinde gidiyorum başta hipp kullandım gaz yaptı baya bu mamada daha rahat çıkarıyor kakada hippteyken zor yapıyordu 2-3 gün yapamıyordu bu mamada hergün yapıyor kilo alımıda güzel gidiyor