Drny Lavanta35_ sorma ya yumurtasız bi kahvaltı kesinlikle düşünemiyorum😁 avokado hiç iç açıcı bi lezzet degil. Bnmki muzla karıştırınca yiyor sade yediremedim . Minik gurme hepsi yaa.
Lavanta35_ Drny Vallaha inşallah sever bakalım denicez onuda şu yumurtaya alışsında gerekirse avakado eksik kalsın 😂😂
Buse_ Lavanta35_ bir yumurta sarısına 1 tatlı kaşığı yoğurt ve 1 tatlı kalığı tam buğday unu ekleyin iyice çırpıp az tereyağında pişirin ben bazen kaşar rendesi de ekliyorum kızım bayılıyor 💝
Cnarasaf Ben kahvaltida ev yapimi 1 tane bebe buskivi,ev yapimi 1 tatli kasigi lor peyniri,1 yumurta sarisinin yarisi,yarim muzu bledera koyup biraz ilik su koyup bledardan geciriyorum bayilarakk yiyor tabiki su vermeyide unutmuyorm arkasindan
Lavanta35_ Cnarasaf ben doğduğu günden beri su verdiğim için şuan biberonla istediği kadar içiyor 💜 Çok güzel bir tarif bu hafta sonu bebe bisküvisi yapıcam inşallah ozmaan keain denicem bunu
Saribidik Lavanta35_ omlet şeklinde pişirip küçük parçalara ayırıp verebilirsiniz kendi yaptığınız peynirle birlikte
Lavanta35_ Saribidik korkuyorum boğazına kaçar diye ama korkunun ecele faydası yok bi şekil başlamam lazım gerçi bugün ekmek denedim korktuğum gibi olmadı çok şükür
sedaykn Lavanta35_ Yumurtanın sarısını çırpın içine lor ve peynir altı suyu ekleyin. Azıcık tereyağı ile pişirin. Yumuşacık bir omlet oluyor. Kolaylıkla yiyebilir. Haşlanmış yedirmek istiyorsanız da sütünüzle yumuşatın yumurtayı. Bizim doktorumuz 9. Aya kadar karışım önerdi ben ayrı ayrı yediği için vermiyorum ama karışımda fark etmez belki tadını.
Lavanta35_ sedaykn omlet yapmamıştım yarın ilk işim omlet denemek olucak.. Sütümle açıp denedim onu bile sevmedi normalinde memeye süte fazla bağlı bir bebek hep anne sütü aldı çünkü.. Bir şekil alışacak vallaha pes etmeye hiiç niyetim yok 💪🏻
Buse_ Lavanta35_ hiç öyle denemedim ama zaten unun amacı katılaştırmak biraz, yoğurt koyunca baya sıvı oluyor denemekte fayda var
Tgceasya Bebek irmiği pişirip yumurta sarısı biraz lor az bişe muz ve keçiboynuzu pekmezi özü koyuyorm bi çay kaşığı çok seviyor. Çeyrek avakado yarım armut 1 kaşık labne 1 çay kaş. Pekmez yapıyorm. Yarım elma bebe bisküvisi yumurta lor yada labne veriyorm. Yulaf unuyla muhallebi yapıp herhangi bi meyve labne pekmez veriyorm. Bunlar fikir olsn hepsinin tadı güzel oluyor. 6 aydan snra dr pekmez öneriyor. Cam rendede rendeliyorm meyveleri pütürlü bırakıyorum bilerek. Biz 5. Ayda basladk tadımlara şuan 6ay 1 haftalık hepsini severek yiyor.
Lavanta35_ Tgceasya çok teşekkür ederim harika oldu bunlar benim için ekran görüntüsü aldım ❤ bende hep cam rende kullanıyorum meyveler için.. Tariflerin hepsini yapıcam 🎈
Tgceasya Ayrıca tam da mevsimi bebekler bal kabağına bayılır. Bal kabağıyla da bu tarifleri yapabilirsn 😋😋😋
Busraaktuncc Lavanta35_ içine 1 çay kaşığı pekmez veya keçiboynuzlu bebe bisküvisi 1 tane koyabilirsin ben öyle yapıyorum bsya iştahlı yiyor
Lavanta35_ Busraaktuncc bisküvi daha yapamadım niyrtim bu hafta sonu yapmaktı ama fırsatım olmadı 😥 Ama omlet yapıpı verdim o şekilde çok sevdi 🤩