20 aylık bebeğim var. Kırkım çıktığında koluma cilt altı implant taktırdım. Adetim bebeğim 1 yaşına geldiğinde ancak başladı. Düzene girmişti. 10 gün önce normal adetim oldum. Adet olmadan önce karnım ağrır hissederim yani. Ama bugün bir anda oluk oluk kanamam oldu günümde yakın değil. Şuan kanamam hafifledi. Acaba düşük mü yapıyorum? Nasıl anlarım? Cilt altı implant çok iyi koruyor aslında ama o mu düşüğe sebep olmuş olabilir eğer düşük yapıyorsam? Bilgisi olan hanımlar yazabilir mi 🌸❤️