tuba2323 Kızlar pazar günü 40 çıkıyor ama bugün kanamam oldu normal mi sizce doktora gözükmem gerekiyor mu ?
Abaegrk tuba2323 normal benimde lohusalıhin bitmesine yakın kanama başlamıştı ama bir iki güne kesildi
Gencanne2 tuba2323 40.gün kanamam oldu üstüne birde 41-42-43 özür oldum. Sonra kesidi. Ama çok devam ederse doktora gidin