Bebegimde bu güne kadar kolik belirtileri yoktu. Şimdi atak mı yoksa kolik mi oldu anlamıyorum. Beslenmeyi reddediyor. Uyumayı reddediyor ⅔ saat uyuyan çocuk 1 saat bile uyumuyor. Memeyi gece ancak verebiliyorum. Biberondan zorla 90 cc içiriyorum. Çocuk aç uykusuz. Kıpkırmızı oluyor sebepsiz ağlarken. Gazi çıkıp kakasini yapınca bir nebze rahatlıyor ama meme reddi yine devam. Bu aralar sık emzireyim diye 2-3 saatte bir emzirmeye çalıştım ondan mı istemiyor. İyice acıksa emer mi ? Yoksa kolik mi ? Kafamda deli sorular. Yaşayan varsa bana döner misiniz ?