Çok basit bir ameliyat geçireceğim göbek fıtığından fakat küçüklüğümden beri anestezi korkum var sırf bu korkum yüzünden normal doğum yapmış bir insanım 😂 ameliyat olanlar nasıl ilerliyor süreç bebeğim 1 yaşında emzirme vs. Nasıl oluyor bilgisi olan bi tık tık yorum yapabilirmi ??