egee_momm bende hipp organik combiotic kullanıyordum ondan önce sma,aptamil kullandim aptamil aslinda uzun süreli kullanmadım ama hipp onlardan daha iyi gibiydi. Bebeğim şu an 4 ay 19 günlük. 1 buçuk 2 saate bir 120 kesin iciyor fazlasını da istiyor bazen. Siz nasıl veriyorsunuz, 3 4 saate çıkarıp daha fazla ölçek veren de var bilemiyorum sorun surede mi yoksa mamada mi iştahı iyi diyorum ama