pinkooo_02 tuccee valla bizde yeni aldık ama keşke onun yerine traktör alsaydık çocuk içine oturuyor düşüyor o yüzden kamyonun kasasını çıkardı eşim şimdi rahat sürebiliyor
Karpuzlufistiksarma pinkooo_02 merhabalar kasanın kalkan kısmından koli bandı ile altına doğru bant yapın kuzenimin oğlunun da var oda düşmüş bant yapmişlar
pinkooo_02 Karpuzlufistiksarma mantikliymiş çok teşekkür ederim bende öyle yapayım canım valla kötü düştü korktuk bizde hatta eşime kızdım alacak başka birşey bulamadinmi diye 😂
Karpuzlufistiksarma pinkooo_02 ya benim de babam alacak ondan benim de oğlum çok sevdi işte bende alınca bantlarım dedim çünkü çok güzel vakit geçirdik biz sabah kahvaltıya gitmiştık işte akşam 6 ya kadar filan kaldık hep onla oynadı
tuccee Karpuzlufistiksarma merhaba bende bugün çarşıdan baktım https://mutluresim.com/image/nEM9sx altta görünen sarı kısımda pim var o.cikmadan damper oynamıyor bin liraydı bu
tuccee Karpuzlufistiksarma https://mutluresim.com/image/nEMjVG https://mutluresim.com/image/nEMPDi turuncu olan en büyük ama onlar da pim yok beni cezbeden pim.yeri oldu daha güvenli geldi.
Karpuzlufistiksarma tuccee evet bunlar benim dediğim , tabii güvenli olan daha iyi ama işte biz alınca bant yapacağız artık.