Dokuzkasimbebesi benim de bebeğim 1 aylık, yani neredeyse sizinkiyle aynı ama ilk bir haftasında uykusundan uyandiriyordum ozellikle. Sonra hic dokunmadim. O acıktığında uyaniyordu zaten. Hala da öyle yapıyorum, bazen 3 buçuk saat uyuyor hiç dokunmuyorum. Kilosu da gelişimi de çok iyi çok şükür. Zorla memeyi ağzına da sokmuyorum 10 dk falan gerek yok bence. Zaten o acıktığında doyana kadar emiyor. Zorla memeyi vermek meme reddine yol acabiliyormus diye okumustum ama tabii ki doktor falan degilim, okudugumu soyluyorum