Telasemuduresi ben kullanıyorum oğlumun en başından beri uyku problemi var gündüzleri bile uyumuyordu uykusu geldiğinde uykuya dalamayıp, ağlama krzlerine giriyordu. İlk milupanın kullandım onu anne içiyor sütten bebeğe geçiyor. Ben etki görmedim belkide benm sütüm az, sağarak veriyorum ondan dolayı olabilir. Hummanınkini kullanıyorum biraz biraz işe yaradığını düşünüyorum çünkü gündüzleri uyuyo 1 saat bile olsa 2-3 defa yatıyor geceleri çok sık uyanıp 8 de en geç 8 buçukta uyanıyordu şimdi açıkınca uyanıyo geri uyuyo 10 a doğru uyanıyor . En önemli bilgide 6 aylık değilse 100 cc yapıp güne bölüyorsunuz bi defada hepsini içmiyor bebek . Ona dikkat 🙂