Herkese merhaba ilk çocuğum 5 yaşında ikincisi 38 günlük . Hamileyken çok mutluydum bebeğim doğunca kabullenemedim 38 gündür ağlıyorum. Hastalığımın adı lohusa sendromu doktorum lustral yazdı emziriyorum ve emzirmeye engel değil dedi. Benim gibi durumda olan var mı