Merhaba sizce Manuel mi elektirikli mi hangisinde daha çok süt sağılır. Sütüm şu an elektirikli ile çok az geliyor nerdeyse kesilecek tamamen. Manuel almalı mıyım öneriniz var mıdır sütü artırır mı veya daha fazla sağım çıkar mı . Bebek emmiyor sağıp vermek istiyorum