annelik_delilik ay onu hiç bilmiyorum canım benim kızım cenebaz başımız şişiyor babasıyla en az 15 kelimesi net var anne baba teyze abi abla gel al at mama meme pis kaka çiş nene dede cici su yattı baybay ver
Aklıma gelenler bunlar bide kelimeden cümle kurmaya geçti iki kelime birden söylüyor anne mama ,
Baba al gibi..
Hareket olarakta alkış baybay göz kırpma parmak şıklatma öpücük atma çirkin olma küsme birde birkaç hayvan taklit ediyor gösterince meee, hav hav,gel pisi pisi feln diyor. Yemek yedirince beğendiğinde hmm diyor .
Benim kızım tam tersi git gide açılıyor ama illa aynı durum olanlar vardır normal diye düşünüyorum akıl ermiyor bebeklere valla