Ez_gii Kizlar bugün rota aşısı yaptirdik sağlık ocağında hemşire yaparken bir kaç damla dışarı akitti birde üstüne oğlum 2 dakika sonra kustu hemşire de bilemedi sizce aşıyı almışmidır boşa mi gitti bilemedim başına gelen var mi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Ez_gii kusunca tekrarlanması gerekebilir ama bi doktorunuza danışın isterseniz