Merhaba arkadaşlar oğlum yaşına yeni girdi 9-10 aylıkken anne baba babam teyze dede mama gel git pis cıs gibi kelimeleri söylüyordu hatta belli belirsiz anneanne bile diyordu ama sonra birde bire hepsini bıraktı şimdi istediği herşeye ıh diyor eliyle gösteriyor bu normal mi sizdede böyle bir durum oldumu ? Diğer kelimeleri hiç kullanmaz oldu🙄