Herkese merhaba, sütüm çok tazikliydi bebeğim beni hiç ememedi 3.5 aylık olana kadar süt sağdım verdim. Dolu dolu sütüm vardı. Kolikti düzensiz sağımlar yapmaya başladım kucaktan inmediği için. Sonrasında sütüm tamamen kesildi. Tam 2 aydır da hiç sağım yapmadım. E bebeğin ücretsiz emzirme danısmanlığını aldım. 1 hafta sütün hiç gelmese de sağ , 20dk-10dk-10dk-10 dk kuralı ile.
Sigaraya baslamıstım geri onu da bırakacağım tekrardan. Daha önce bu şekilde sütü geri gelen oldu mu? Tamamen bittikten sonra mucize olurmuş gibi geliyor. Aşırı da inanıyorum geleceğine bir yandan.