ipeksiiimom bizimde 17 aylık canım baş cevresu büyüktü 6 ayda ultrason la baktı çocuk doktoru bişey yok dedi sonra başka bı doktor çocuk nörolojiye sevk etti mr çekildi daha rapor çıkmadı ama dünde oğlum düştüğü için tomografi çekildi orda dedi doktor sıvı birikmesi var diye rapor çıksın tekrar konuşalım dedi