Kızlar benim gibi bir durumda olan var mı zehirli troidm varmış siz neler yaptınız doktorunuz size ilaç mı yazdı benim doktorum bana ilaç yazdı bir ay kullanman gerektiğini söyledi ve çevrende zehirli troid olan kişileri rastladım ameliyat olmam gerektiğini söylediler ve olanlar da var yalnızca bir kişi olmamış oda riskli diye korkmuş benim gibi olan var mı siz neler yapıyorsunuz çok merak ediyorum daha henüz dokuz aylık bir bebeğim var çok üzülüyorum dün bebeğime de tahlil yaptılar bugün sonuçlarına gideceğiz şimdiden teşekkürler 🙏