viyanyvz Benim bebeğimde emziğe hemen alışmadı, daha doğrusu ben çok üstüne düşmek istemedim başlarda damak yapısı tam otursun diye. Benzer cümleleri bende duydum, hatta emziğe tatlı bir şeyler sürmemi isteyende çok oldu, herkese karşı çıktım.
2 aylığa yakındı emziği tuttuğunda. İlk başlarda akşam uykuya geçişlerde alıştırdım, sonra tamamen alıştı. Bu arada emzik tercihimde yanlışmış. Şimdi avent damaklı emzik kullanıyorum. Hem o hem de ben çok rahatız😊