58vildan Çok mutluyum dişlerimizin gelişimi tamamen bitti hepsini çıkardık 😁 o kadar sancılı zor zamanlar geçirdik ki anlatamam Rabbim çıkaranlara güç kuvvet sabır versin 😊
isabel 58vildan kaç aylık bebeğiniz😊 darısı bize inşallah. Üst azılar çıktı köpek dişleri ve alt azılar şiş bizim de 😬
Merve1705 58vildan maşallah kuzuya 🧿darısı bize olsun ya 5 ay 10 günlük ilk dişi çıkarttı 11 aylık 8 dişte kaldı azı dişleri çok zorluyor 1. 5 aydır kıvrandırıyor yavrumu ama hala çıkmadı mahvoldu çocuk😔
58vildan isabel en zor dişler canım Allah kolaylık versin arka kesici dişler bile o kadar zorlaması bizi
58vildan Susamm yani benim bebek gibiyse malesef 😁 birde yeme sorunumuz var dişler yüzünden belki şimdilerde düzelir 😁 Allah yardımcınız olsun 😊
58vildan Merve1705 canım bizimde 8 ay civarı durdu 4 ay boyunca hiç dış cikarmadi sonra arka kesicilerin 4unu birden çıkardı köpek dişleri en zorlayıcı olanlariydi Allah kolaylık versin nane yagibi öneririm diş etlerini baya rahatlatıyor
Merve1705 58vildan teşekkür ederim en kötüsüde acıyı çekip diş çıkmaması oluyor insan üzülüyor.. Deneyeceğim 😘
Cevizr Merveeeibrahimm cnm sıkıntı etme genetikte olabilir benim oğlumda 1 yaşadı öyle dışını çıkardı şuan 15 aylık iki tane dışı var
58vildan Meryemdeveci 15 aylık canım inşallah tez zamanda sıkıntısız çıkartır canim Allah kolaylık versin 😊😘