Kızlar bebeğimin dili beyazdı doktor süt kalıntısı dedi karbonatlı su yaptım geçti ama sonra bu tekrarladı. Yaklaşık 3 haftadır geçmiyor hiç bir şekilde karbonatlı su yapıyorum günde üç kere mikostatin de kullandım kendi göğsümü de temizliyorum hep ama geçmiyor. Emmekte istemiyor memedeyken sürekli kızıyor kendini geri atıyor ağlıyor biberonda tutmuyor bazen kaşıkla veriyorum ama öyle çok zor oluyor ne önerirsiniz..