Kızlar kaç gündür bebeğim çok huysuz biraz nezle oldu ona bağlamıştım son iki gündürde çok hafif ateşi vardı 37.5larda dolanıyordu. Şu zamana kadar diş çıkarırken ne ateş ne burun akıntısı bişey olmadı. Dün gecede yine uyumadı saat 12 ye kadar diş tozu süreyim elimle dedim birde baktım arkada elime sert bişey geldi. Bi baktım diş. Ön dişler çıktı üstte yan dişin biri çıktı başka yok birde sanırım alttaki yan dişin biride geliyor ikisi birden Olduğu için bu kadar huysuz oldu. Biraz tedirgin oldum açıkçası öndekiler çıkmadan arkadakilerin çıkması tuhaf geldi hiç duymadım böyle bişey bu dişler sırayla çıkmıyormu ya 🤔