Merhaba kızlar bebeğim 11 aylık 1 yasına girdi huyu degıstı yürü meye basladıği için meraklı zararlı be varsa gidiyor bende hayır kelımesını kullanıyorum tabı ağlamaya baslıyor ağlatmadan nasıl uzaklastırabılırız zararlı şeyleri elinden alırken veya cözüm öneri var mı