Momomom aynen 4 yas oğlum var 2.5 sene ekransiz büyüdü kardeşi olunca ister istemez Tv’de gördü telefonda..oğlumun ekran süresi var bunu bazen tabletinde bazen Tv’de yapıyor.o TV izlerken kızım benimle mutfakta oluyor ama az büyüdüğünde kızımda isteyecek gördüğü şeyi..ne kadar ellerinden alsamda birlikte oynamaktan,evde sürekli aynı şeyleri yapmaktan sıkılacaklar..e ben zaten 2 çocuğa 3 öğün yemek,ev,çamaşır derken günde 2 saat boşum belki onlarla anca ilgileniyorum ki yemek yaparken kızımim uykusu araya sıkıstiriyorum,temizlik yaparken bir odayı yapıp kızım huysuzlaninca onunla oynayıp modu yükselince kaldığı yerden devam ediyorum derken akşama çat pat anca bitiyor işler..