Kızlar bebeğim biberon emzik falan almadı diye süt sağma olayına da girmedim. İlk zaman göğüslerim çok doluyor ağrı yapiyor diye mochi almıştım.
Şimdi bebeğim 8 aylık oldu ek gıda da farkettim ki biberon alacak gibi. O yüzden artık süt sağıp vermek istiyorum işe başladığımda da zorluk olmasın diye.
Gelelim asıl meseleye yani bu kadar süreç geçmişken; iyi bişey mi almaliyim? Elektrikli mi manuel mi? Marka model tavsiye rica ediyorum sizlerden (mochi sütüm çokken bile tam dolmuyordu ve kullanım tarzını sevemedim pek)