Babyboysmother Kızlar bebeklerinizi kaç aylıkken mama sandalyesine oturttunuz? Bide trendyoldan mama sandalyesine poposunun altına yumuşak olsun diye bişey alcam ona ne denir türkçede yabancı olduğum için ismini bilmiyorum 🤷♀️,şimdiden teşekkür ederim 🤩
havuclumom Babyboysmother 4 aylıkken destekli oturtmaya başlamıştım. 5. ayda mama sandalyesine günde 30-40 dk oturttum (doktor tavsiyesiyle) Oturma minderimiz de vardı ama onu hiç sevmedim.mama sandalyesinin çok faydası oldu bize dik oturması konusunda
havuclumom colaktugba sürekli yastıklarla uğraşmaktan da minder daha pratik diye düşünüyordum arkadaşım hediye getirdi ama çok gereksizmis. Zaten desteksiz oturamayan çocuk minderle birlikte devriliyor bi de daha zor bı durum. Doktor da hiç tavsiye etmedi bize, mama sandalyesini bı an önce al ona oturt daha iyi dedi ve gerçekten daha iyi oldu
havuclumom Babyboysmother evet tutabiliyordu. Ama ben önlem amaçlı yine de minik bı yastık sıkıştırıyordum karniyla mama sandalyesi arasındaki boşluğa, hatta ilk zamanlar yastığı mama tepsisinin üstüne sabitlemistim korkudan ama gerek kalmıyordu