Merhaba arkadaşlar bebegim 39 günlük geceleri 4 5 saat uyuyor kaldırmıyorum uyku düzeni bozulmasın diye bırakıyorum uyusun diye kilo alımı iyi yani hemşirem bırak uyusun acıkınca kendi uyanıyor zaten dedi. Hem böylelikle uyku düzeni oluyor diye düşünüyorum 2 3 saatte bir emzirme olayı yok bazen 1 2 saatte de emziriyorum bazen 3 4 saatte de uyanınca kendisi zaten kalkıyor siz kaç saatte emziriyorsunuz??