Kızlar merhaba. Çekinerek yazıyorum fakat soracak kimsem yok be psikolojim bitmiş durumda. İlişkide eşim korunuyordu fakat ilişki esnasında birşey hissetmiş gibi oldum eşime ertesi gün hapı aldırdım. İlişkiden 2 gün sonra içtim. Adetim 5 gün geçti. Dün akşam test yaptım 2. Çizgi çok silik çıktı. 22 aylık ve 4 aylık iki kızım var. Sizce hamile olabilir miyim? Doktora gitmeye korkuyorum. Silik çizgi çıkıp da hamile olmayan oldu mu nolur alış verin kafayı yemek üzereyim dünden beri. 3. Çocuğa bakacak ne halim var ne psikolojim var