NilayGokturk son zamanlarda sürekli tartışıyoruz basit şeyler yüzünden haftada iki üç defa tartışırız dunki konu annemlere gittim dun kahvaltıyı orda yaptım eşimin söylediği neden orda yapmşım bizde kahvaltı yok mu çocuk o saate kadar ac mı kaldı evinde kahvaltı yap öyle git ben onu dinlememişim sürekli bu tartışma ve tripleri yüzünden keşke evlenmseydım diyorum son zamanlarda gecende kaldım annemgilde babam rahatsızdı diye dedlm cuma eve gecerm gecemedm cuma gunu ertesi güne kaldım yine tartıştık neymiş sözümde durmamışım