benoyleuygungordum___ Bugün sma optipro 2 numaraya geçtik sabah verdim kutuyu açtım kokusu çok değişik geldi midemi bulandirdi diyebilirim ağır kokuyor 1 numara böyle kokmuyordu neden olabilir SKt tarihi çok var
Melisaalperenmustafa benoyleuygungordum___ bizde aynı onu kullanıyoduk ilk aldıklarım gayet iyidi son zamanlarda pütür pütür oluyodu mama biberonda kokuyodu falan değştirdim mamayı garip geldi banada şimdi hip kullanıyoruz
ArvenMom benoyleuygungordum___ tam olarak nasıl bir koku acaba bizde 2 numara kullanıyoruz hiç öyle kötü koku almadım 1 kg mama aldım geçen
benoyleuygungordum___ cnnfgn sizinkide mama kokuyor mu peki biberonda felan ben alıyorum kokusunu direk
benoyleuygungordum___ Melisaalperenmustafa ay evet ya mama kokuyor biberonda 800 Gr kullaniyorim dün gittim emin olmak icin eczaneden 400 Gr aldım oda aynı kokuyor birde kabız yaptı napsam elimde 1200 Gr sma optipro var onu kullanıp mi hipe geçsem acaba
benoyleuygungordum___ Melisaalperenmustafa hippin kg alımı felan nasıl peki ben ondan bir aylıkken 400 gr kullandım sadece sonra sma gectim
benoyleuygungordum___ ArvenMom bizcdun geçtik kutuyu bı açtım direk burnuma geldi midem bulandı sonra yaptım verdim biberonda bile koku geliyor emin olmak için gittim ecznaden küçük kutu aldım oda aynı kokuyor değişik kokusu anlamadım
ArvenMom benoyleuygungordum___ allah allah mamayı yaptığımda kokladığımda hafif tatlı bir koku geliyor ama mide bulandırıcı değil aptamil almak zorunda kaldım geçen bulamadım geç saate o kadar kötü kokuyordu ki çöpe döktüm bende oysaki tarihine daha çok vardı anlam veremedim
benoyleuygungordum___ ArvenMom valla bilemiyorum ki bir numarda böyle koku yoktu mamayı değiştirmeyi düşünüyorum ama elimde açık 1200 Gr var şuan napsam bilemedim
benoyleuygungordum___ ArvenMom içiyor kabız oldu ama Acılık değil tuhaf kokuyor bebek içerken bile kokusu bana geliyor tadı değişik ama kokuyu tarif edemiyorum ki 🙂
ArvenMom benoyleuygungordum___ tadı ekşi mi yada tatlı mı kızımın maması tatlı mesela tatlı kokuyor kokusundan benim içim geçiyor diyorum hep nasıl mama içiyor bu bebeler 😂