Merhabalar sizlere bir sorum olacak. Doğum yaptıktan 1-2 hafta sonra sigaraya geri başladım ilk zamanlar emziriyordum 2-3 saat sonra sigara içiyordum son zamanlarda sigarayı çoğalttım dikkat etmemeye başladım Buda ben de vicdan azabı çektiriyor ister istemez. Oğlum 4 gün önce 1 yaşına girdi bende 2 gün önce emzirmeyi bıraktım, çünkü sanki artık ona zarar veriyormuşum gibi hissettim 2 kere bronşiolit gibi oldu kendimi hep suçladık aniden bırakmadım 2 hafta önce azaltarak 2 haftanın sonunda bıraktım. Ha zaten tek göğüs emziriyordum bugüne kadarda. Ama şimdi içim bir yandan çok rahat bir yandanda çok özlüyorum emzirmeyi ona bakınca çok üzülüyorum. Geri vermek istiyorum ama çevremdeki hiç kimse verme diyor sigarayı çok içtiğimi söyleyerek. Ne yapmalıyım bilmiyorum :(