BuOz Selam kızlar. Bebeğim 4 aylık kendi kendine bize bakmadan duvarlara tavana karşı konuşur gibi sesler çıkarıyor dünden beri ve sürekli uyanık olduğunda hiç durmuyor diyebilirim. Bide sesler çıkarırken özellikle dilini kullanmaya çalışıyor gibi. Bunu herkes yaşıyor mu normal mi
sunflower01 BuOz normal bacım korkma duali yatır besmeleyi eksik etme bişeycikler olmaz Allah’ın da izniyle inşallah ☺️
gerginim BuOz bebeğime dogdugu günden beri kitap okuyorum , resimlerini gösteriyorum , simdi 7 aylık kitap delisi ağzında emzik kitaplarla oynuyor inceliyor resimlerine bakıyor tavsiye ederim.
gerginim BuOz bebeğiniz agulama dönemine girmiş artık daha fazla duyacaksınız o güzel sesini ne mutlu 🥰