Barlas_mom weewell whc740 aldık ama odanın ısı nem dengesi petekleri 60 da yakmaya ragmen iyi olunca kullanmıyoruz şu an. Digital ekranı nem göstergesi hız ayarı vs var, uzaktan kumandası var led ışığı gece lambası havası veriyor. Gayet ideal sessiz çalışıyor. buhar ayarları çok iyiydi ilk kullandığımız zamanlarda, farkı var mı bilmiyorum soğuk buhar üflüyor, üçüncü kademede deneyen eşime odayı soğutuyor demişliğim var. İstediğiniz nem ayarına gelince duruyor. Yalnız nemi fazla gösteriyor onu da nem sensörünün verdiği Buhara yakınlığına bağlıyorum. Oda termometresini baz alıyorum zaten ondan 5-10 birim fazla gösteriyor. Bizim odalar büyük ona ragmen performansı gayet yeterliydi