Eşim şehir dışında kaynnam ve annemde kalıyorum dönüşümlü. Bugün gidicektim anneme sabah kardeşimi hastaneye götürmüş (7 yaşında) yaralar vardı bacağında bide ateşi vardı uyuz olmuş kardeşim. Bende Allah’tan 1 haftadır kaynanamdaydim bugün anneme geçicektim normalde. Doktor krem vermiş 3 güne geçer demiş annem babam ve kardeşim hepsi uyuxa yakalanmış. Annemde 3 gün sonra gelirsin 3 güne geçer dedi doktor demiş bana. Bende tereddüt ediyorum ya geçmezse benimde bebeğim var 1 yaşında tek korkum ona geçmesi. Uyuz kaç haftada geçiyor ben 2 seneyi buluyor diye biliyorum. Birşey daha sorucam, ilaçları kullandıktan sonra doktora tekrar gitseler doktor geçip geçmediğini anlarmi ? Eğer geçmiş olursa hastalık evide sirkeli suyla silerse oraya gittiğimiz zaman bize yinede gecermi?