Yasirinannesi bence bi doktorunuza danışın. tortıkolis(boyun eğriliği) olabilir boynunda farklılık varsa yan duruyorsa biz o yüzden 30 seans fizik tedavi gördük. bebeğin anne karnındaki yatış pozisyonu'ndan, genetik ,yada tek tarafa yatmasından olabiliyormuş. kas kısalığı yani. ama fizik tedaviyle uzatıp yumuşatıyorlar kası.eger oyleyse başlarda düzelmesi daha kolay o yüzden söyledim. bebek düz yattığında çene saga veya sola donuk oluyor . düz durmuyor. bir çok insandada varmış aslında . bende bile. denge kaybı yapıyor . tek göz biraz kısık oluyor.ilerde tedavi edilmediğinde. öyle kafada gözle görülür bir yamukluk olmuyor ama.