Kizlar oğlum 3yasinda o hasta oldu, kızıma da bulastirdi dün doktora götürdük nefesi hırıltılı öksürüğü de vardı nebulizatorle serum fizyolojik hava ver dedi ilaç veremem dedi. Günde 3defa 3ml serum vericez yeterli gelir mi acaba öksürüğü baya balgamlı hırıltılı daha fazla versem sıkıntı olur mu acaba verince rahatlıyor uyurken emerken sıkıntısı yok hırıltı yok rahat emiyor uyuyor ama uyanıkken çok öksürüyor bebeğim ne yapabilirim bugün de devam ederse yine goturucez doktora yatış yapılacak yoğun bakıma malesef aslında dün doktor dedi yenidogan yoğun bakıma yatiralim gözetim altında olsun çok küçük olduğu için çabuk ilerler dedi ama ben evde hava vermeyi tercih ettim umarım pişman olmam bundan ne yapmalıyım oğlum da çok aksi hiç ilaç içmiyor kusturuyor kendini ona ne yapayım bilmiyorum offf