Bebeğim 4 aylık olana kadar günde 4 5 kez gürültülü bir şekilde kaka yapıyordu doktor nbl probiyotik başlattı probiyotigi bitirdim ondan sonra kaka sayısı çok fazla düştü haftada bir yapmaya başladı ama öyle ikinma zorlanma da yok canı isteyince kendi yapıyor