Merhabalar iznim bitince 3 aylık bebeğimi kayınvalideme bırakacağım ama ücretsiz alıp 6 ay daha kendim bakmayı düşünüyorum nasıl bırakıp gideceğim bilmiyorum şimdiden düşünüp strese giriyorum kayınvalidem çok iyi bakar ondan da eminim ama yine de aklıma türlü türlü şeyler geliyor siz nasıl bıraktınız yaşayan var mı :(