betulkubra merhaba, aynı durumdayız. Benim beneğimde aynı böyle. Bende bu yüzden 3 4 kere yazdım hatta. Emerken göz teması yok, hep memeye dönük bir şekilde memeyi emip 5 dkka da bitiyor. Memeye odaklı, ses geldiğinde kafasını çevirip sonra tekrar memeye dönüyor. Acaba yanlış pozisyonda mı emziriyorum diye düşündüm kaç kere. Sonrasında düzelttim farklı açlarla emzirmeye çalıştım bu sefer de hep boğazına kaçtı tıkandı. Sonra hastanemizde emzirme danışmanını aradım o da bazı bebek nasıl alıştıysa öyle devam eder, sizinki de öyle olabilir dedi. Aksi bir durum olmuş olsa doktorlar söylerdi zaten diye düşündüm sonra. Ama bende çok çok çok kafaya taktım. Bir çözemedim memede göz teması olayını. İyice sinirlerim bozuldu. Danışman böyle dedi ama hala rahatlatamadım. Sizin tam olarak nasıl oluyor kaç dkka sürüyor