Nisaaabbk ben uyandırmasan biberon vermeye çalıştım belki uykusunda içer mama diye. Ama biberona alışık olmadığından istemedi ve gözlerini açtı. Bende hemen emzirdim ve uyudu. Sonraki uyandığında üzerinden 4 saat geçmişti tekrar emzirdim, bir sonrakinde emzik verip pıspıslasım, sabaha karşı bir kes saha emzirdim. Geceleri 2 den fazla emzirmemeye gayret ediyorum eğer gerçekten aç olduğunu düşünmüyorsam. Emzik verip pıspıslamayı deniyorum eğer uyumazsa o zaman emziriyorum. Şimdiye kadar saat bası uyandığı gecelerde de her uyandığında emzirmedim sürekli alışmasın diye. Rüya öğünü yaparsam belki uyanmaz dedim ve bir tık daha iyi gibi. Yarım saat sonra yatağından uyandırmadan alıp emzirip geri yerine koymayı düşünüyorum gazını falan çıkarmadan direk