Betulsark Hanımlar sabah mama yaptım ve 10 dakika geçmeden bu şekilde oldu yenisini yaptım böyle olmadı. ![https://mutluresim.com/image/nEA7BX]
ikiprensannesi53_ Betulsark aptamil baya bozdu gecen hafta akşam.mama yaptım sabah Bi kalktım içinde canlı böcek 🙄🙄🙄
bmmomss Betulsark ya tarihi geçmiş yada yanlış mama almışsınız aptamilin prosneyo maması kalınca bu şekilde oluyor. Bi sefer benimde başıma geldi meğer prosneyo mamaymış. bozuk mama zannedip marketi şikayet bile etmiştim
Mehtap5560_ Cok sicak mi yaptin acaba suyunu ? Bende aptamil kullaniyorumda hic rastlamadim daha once
Betulsark Mehtap5560_ yok biberon ısıtıcısında yaptım ben bir şey olmadı eşim yaptı bunu bi hale geldi bizde 8 aydır kullanıyoruz hiç olmadı
Ecemnurmom Betulsark çünkü. Bir kere çok uykuluydum kızıma mama yaptım sonra karıştırken farketim böyle olmuştu döktüm yıkadım o şekilde yaptım düzeldi
Betulsark Ecemnurmom Hmm çünkü başka bir biberona yaptım öyle olmadı büyük ihtimalle oyuzden çok teşekkür ederim 🙏🏼
pinkopink -Oramakomaburamako- ne salak saçma bir yorum bu böyle ya fikrin yoksa yorumda yazma millete aptal saptal
ikiprensannesi53_ -Oramakomaburamako- ben yanliz değilim ama yanliz kalan tek sen varsın adından da belli zaten ne saçma biri olduğun
ikiprensannesi53_ -Oramakomaburamako- foto koy diyen yok da düzgün kullanıcı adı daha mantıklı adın Ayşe diye seni hemen taniyamazlar belki dünyada milyonlarca Ayşe var
Betulsark bmmomss oda aklıma geldi e bebekten o 1 kg olanı almışım pronutra bende aptamile sikayet ettim