Kızlar ben ilk kez tulum kullanmaya başlıyorum. 2.5 tog aldım ama içine ne giydirecegim hiç bilmiyorum evin ısısı iyi gibi kombi yanıyor çünkü ama sabaha karşı bir soğuk oluyor dün sadece uzun kollu çıtçıtlı altına ince bir şey ile tutulumu giydirdim ama ense kısmı terledi. İçine sadece kısa çıtçıtlı giydirip tatirsam olur mu? Bide alışık değil biraz huzursuzlandi ama alışır mı zamanla?